Завжди
поруч з Вами!
Телефон

Гарантія якості

Одним з головних наших обов’язків є гарантія якості, безпечності та свіжості продукції, що реалізується в мережі магазинів “Київ-Захід”. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити широкий асортимент гарантовано безпечних та якісних продуктів.

Для цього на підприємстві «Київ-Захід» та в магазинах мережі впроваджена внутрішня система контролю якості товарів, яка базується на основних принципах міжнародних стандартів.

Наша система контролю якості продукції включає в себе:

  • контроль наявності документів підтверджуючих якість та безпечність продукції, яка поставляється;
  • забезпечення необхідного температурного режиму складських приміщень та холодильного устаткування, відповідно до умов зберігання та реалізації кожного окремого виду продукції;
  • контроль та дотримання санітарно-гігієнічних норм торгових та складських приміщень;
  • пильний контроль строків реалізації продукції та показників якості товарів, що продаються на прилавках;
  • злагоджену систему замовлення товарів, яка забезпечує щоденне надходження продукції у тому обсязі, який традиційно реалізується протягом дня. Це дозволяє забезпечити кожного покупця завжди свіжою продукцією.

Допоможіть нам стати краще

Ми відкриті до споживача, без заперечень приймаємо усі зауваження. Якщо ви знайшли неякісну або прострочену продукцію, чи у вас є нарікання на якість обслуговування - будь-ласка, повідомте нам про це. Ми обов'язково розглянемо ваше звернення та приймемо відповідні міри.

З питань якості продукції чи обслуговування звертайтесь за допомогою форми зворотнього зв’язку на даній сторінці сайту або за телефоном (03249) 4-31-00.

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.